Kat én baasje sterven door kerstverlichting

kerstverlichting
Foto Unsplash

‘Beter laat dan nooit’, moest Frans Oudshoorn uit de Amerikaanse staat North Carolina hebben gedacht toen hij zijn kerstverlichting opruimde. Maar of dat nu zo’n goed idee was? De 56-jarige man raakte verstrikt in de kerstlampjes en viel van de trap, bovenop zijn kat.

Het arme beest was op slag dood. Alex, de zoon van de man, vond de twee even later. Zijn vader was op dat moment nog in leven en hij bevrijdde hem van de lampjes.

Toen Alex de volgende dag weer bij zijn vader op bezoek kwam, vond hij hem in een plas bloed. Alex belde de hulpdiensten, maar het was al te laat. Zijn vader was overleden.

Toch een natuurlijke dood

Na een lijkschouwing is gebleken dat zijn dood toch niets te maken heeft met de kerstverlichting, schrijft Fox News. De man is na een beroerte overleden en de politie beschouwt het als een natuurlijke dood.

Bron: Metro Nederland