Amerikaans bedrijf zoekt foodies die nieuwe yoghurtsmaak willen ontdekken

Amerikaans bedrijf zoekt foodies die nieuwe yoghurtsmaak willen ontdekken
Unsplash / D. Klein

Je bent jong en je wilt wat, dat moet het Amerikaanse Noosa Yoghurt gedacht hebben. Het voedingsbedrijf zoekt avontuurlijke foodies die een nieuwe topsmaak aan het assortiment willen toevoegen. 

Noosa Yoghurt uit het Amerikaanse Colorado zoekt vijf foodies met een fantastische smaakzin. Mensen die zich aangesproken voelen, krijgen 2000 dollar (1622 euro) om naar hun favoriete smaakbestemming af te reizen. Eenmaal ter plaatse moeten ze een aantrekkelijke foto maken met een leuk bijschrift. Hun inzending kunnen ze plaatsen op Twitter, Instagram of de website van Noosa.

Applicatie



Helemaal holderdebolder van yoghurt? Meedoen kan nog tot tien april. Nadien kiest een jury de vier leukste en smakelijkste foto’s. Het publiek mag zich buigen over de vijfde en laatste foto. Eerder bracht het bedrijf al yoghurt uit met groene chilipepersmaak en peer met kardemom.