Luxebedrijf verkoopt alledaagse producten tegen waanzinnige prijzen

Tiffany & Co
Foto Tiffany & Co

Het Amerikaanse juwelen- en designmerk Tiffany & Co heeft zijn nieuwe collectie voorgesteld: Everyday Objects. De lijn bestaat uit alledaagse producten in dure materialen. 

Koop jij ook geen wol voor minder dan 10.000 euro? Hou jij ook van de look van een papieren bekertje, maar weiger je uit papier te drinken? Koop jij ook liever een blik dan een iPhone X? Dan zal je hoogstwaarschijnlijk je ding vinden in de nieuwe lijn van Tiffany & Co.



Een bol wol voor 11.200 euro, een meetlat voor 560 euro, een rietje voor 440 euro… Het zijn maar enkele van de gekke producten uit de nieuwe collectie. Hoewel het luxebedrijf niet bekend staat om hun voordelige producten, deden ze toch wat stof opwaaien met hun nieuwe lijn.

Maar het stopt niet bij de eenvoudige producten met een upgrade. Zo kan je niet alleen het blik van je dromen kopen voor een luttele 1.250 euro, je kan het ook laten graveren. Dus de volgende keer dat je partner thuiskomt met een zakje van Tiffany & Co, juich niet te vroeg. Je zou in de plaats van die mooie armband wel eens een gegraveerd blik kunnen krijgen.