De werkdag van Gwendoline Goddefroy, Assistant Store Manager bij Delhaize

Gwendoline is de rechterhand van de directeur in de supermarkt van Eeklo. Ze zorgt ervoor dat de winkel elke dag draait zoals het moet. Klanttevredenheid, commerciële acties, personeelszaken… Gwendoline ziet niets over het hoofd.

08u00

Ik begroet alle collega’s persoonlijk. Ik wil een vertrouwensband opbouwen zodat ze mij durven aan­spreken op positieve of negatieve zaken. Een goede communicatie is onmisbaar voor de teamspirit.

 

08u30

Met de afdelingschefs bekijk ik de prioriteiten van de dag. We overlopen de bestellingen en promoties. Wordt er bijvoorbeeld een hittegolf voorspeld, dan bestellen we meer ijsjes en water.

 

11u00

Tijdens onze wekelijkse managementmeeting bekijken we de klanttevredenheid en werkorganisatie op lange termijn. Dankzij de nieuwe producten die we samen proeven, wordt het een levendige vergadering.

 

13u00

Ik bezoek een paar afdelingen vanuit de ogen van de klant. Vindt hij de promotie uit de brochure? Zijn de producten duidelijk uitgestald? Kan de klant vlot passeren met zijn winkelkar?

 

15u00

De store manager en ik delen een bureau dus we overleggen regelmatig. We bespreken hoe de winkel erbij ligt, hoe ver we staan met evaluaties van het personeel… Onze winkel wordt van kop tot teen bekeken, met het oog op continue verbetering van de ervaring van onze klanten.

 

Een job met pit? jobs.delhaize.be


Dit artikel wordt u aangeboden door Metro-partner Delhaize