Bruzz vervolledigt aanbod met nieuw stadsmagazine

Vanaf woensdag 19 april is het nieuwe stadsmagazine van het Brusselse mediamerk Bruzz overal in de stad gratis te verkrijgen, en dat werd dinsdag feestelijk gevierd in het Flageygebouw. Bovendien was het de eerste verjaardag van Bruzz. Het nieuwe magazine moet de ultieme stadsgids worden voor de Brusselaar en alle bezoekers van de hoofdstad, en bestaat uit twee delen die elkaar halverwege tegenkomen. Er is het ACTUA-gedeelte met duiding, achtergrond, meningen en interviews en er is het UIT-gedeelte met de beste tips en adressen uit het enorme Brusselse cultuuraanbod en een drietalige agenda.
“Het nieuwe stadsmagazine is een beetje het sluitstuk van ons aanbod. We zetten veel in op online, we hebben de afgelopen maanden veel gesleuteld aan onze radio -en tv-programmering, en tot slot nu ook aan ons magazine”, vertelt Jeroen Roppe, Hoofd Strategie en Communicatie bij Bruzz.
Met een oplage van 62.000 exemplaren verdeeld over 700 verdeelpunten in de stad, wil Bruzz iedereen bereiken. De lezers zijn bovendien welkom om via Bruzz.be feedback te geven op het nieuwe magazine. Een gedachtegang die perfect past in de baseline “We Are The City”.
De lancering van het stadsmagazine is tegelijkertijd de eerste verjaardag van Bruzz. “Als je kijkt naar het aantal referenties in de binnenlandse pers zie je dat Bruzz als merknaam steeds vaker opduikt als referentie voor Brussel en dat is voor ons heel belangrijk. In die zin kunnen we wel spreken van een geslaagd eerste jaar”, aldus Roppe.

bron: Belga