Aftersales medewerker

Naam: Renaud Barral
Leeftijd: 27
Functie:Aftersales medewerker

Bedrijf: IKEA Customer Support Centre



Wat is het hoofddoel van het IKEA Customer Support Centre?

Als klanten een vraag hebben over hun aankoop kunnen ze zowel telefonisch als per mail bij ons terecht. We beantwoorden niet enkel hun vragen maar streven naar een WOW effect bij onze consumenten.

Wat maakt deze job interessant?

Elk contact is anders. Soms een eenvoudig dossier over een ontbrekende schroef, soms complexer rond kwaliteit of garantie. Gelukkig kan ik als starter altijd terugvallen op de kennis van m’n collega’s.

Waarom is IKEA voor jou een goede werkgever?

Hun open en warme sfeer viel me meteen op tijdens de kennismaking op hun jobdag. Hier draait het écht om wie je bent en wat je kan. Zo’n aanpak is voor mij enorm motiverend. Ik merk dat als je iets wilt bereiken, dat ook echt kan. Hoewel mijn huidige functie nog genoeg uitdagingen biedt, heb ik het gevoel dat er nu al wordt gewerkt aan de volgende stap in mijn carrière.