Man naait eigen bankkaart omdat hij te lang moet wachten op nieuwe kaart

De Brit Keith Clark naaide zijn eigen bankkaart nadat hij veel te lang moest wachten op een nieuwe kaart van de bank. Hij stuurde de kaart op naar de bank om zijn irritatie te uiten.

De man had een nieuwe kaart besteld nadat bleek dat zijn kaart gekopieerd werd door fraudeurs. Maar de komst van het nieuwe exemplaar liet wel heel lang op zich wachten.



De bank vertelde hem dat hij binnen de tien dagen een nieuwe kaart zou krijgen. Toen hij deze niet ontving, ging hij om informatie vragen en kreeg hij te horen dat de werknemers van de bank de bestelling van de kaart waren vergeten.

Daarop bestelde hij onmiddellijk een nieuwe bankkaart. Maar negentien dagen na de aanvraag arriveerde de kaart nog altijd niet. Clark besloot zelf een kaart te naaien en deze dan op te sturen naar de bank.

“Ik vond het ongelooflijk dat het acht tot tien dagen duurt om een bankkaart te maken en ze naar mij te sturen. Dus ik dacht eens te wachten en te zien hoe lang het zou duren voor mijn kaart tot bij hen kwam”, vertelt hij. “Als ik iets kan maken en het binnen de drie dagen bij hen kan doen aankomen, waarom kunnen zij dat dan niet?”

“Ik wilde de dienstverlener van de bank laten weten dat het behoorlijk irritant is als je geen bankkaart hebt en als er niet wordt geluisterd naar de klant”, legt hij nog uit.