Pharrell Williams schittert in interactieve Tipp-Ex marketingstunt

door
Roald
Leestijd 1 min.

Het merk Tipp-Ex heeft terug een nieuwe marketingstunt. We ontmoeten voor de derde keer twee maffe personages, een beer en een jager op een nieuw avontuur.

Hun missie? Ze moeten het kostbare boek "Inspiration" van Pharrell Williams, de zanger van het succesnummer Happy, beschermen waarin hij vertelt waar hij zijn inspiratie vandaan haalt. Om deze schier onmogelijke taak te volbrengen, hebben de twee vrienden geen andere keuze dan te kiezen voor een radicale oplossing: ze gebruiken Tipp-Ex op een aantal pagina's uit het boek.

Het is aan de deelnemers om de gewiste woorden te vinden met behulp van een aantal aanwijzingen die te vinden zijn in sketches met Williams.

Er zijn nog een paar nieuwe functies in deze nieuwste digitale ervaring. Het boek is in vijf verschillende talen herschreven en deelnemers krijgen punten per woord dat ze juist raden dankzij de sketches. De omzet die met deze reclamestunt wordt gemaakt, zal worden gegeven aan een vereniging die tegen analfabetisme vecht.