Man moet elf uur wachten op heerlijk kopje thee

Dataspecialist Mark Rittman uit het Britse Hove heeft een waterketel ontworpen die op basis van Wi-Fi aan stemherkenning doet. Op het eerste kopje thee moest de geduldige man wel elf uur wachten.
door
Tom Kostermans
Leestijd 1 min.

Rittman had om 9 uur ‘s ochtends zijn uitvinding de opdracht gegeven om water te koken, maar al snel staken technische problemen de kop op. De man communiceerde zijn compatibiliteitsproblemen via Twitter en de uren vlogen voorbij.

Ondertussen doken overal in huis andere problemen op die werden veroorzaakt door het Wi-Fi-signaal. En toen, 11 uur later, werkte het toestel plots en volgde het eurekamoment. Klein detail: de binnenverlichting had het ook begeven en dus werd het kopje thee in het donker genuttigd.

Still haven't had a first cup of tea this morning, debugging the kettle and now iWifi base-station has reset. Boiling water in saucepan now. pic.twitter.com/lC3uNX5WTp

— Mark Rittman (@markrittman) 11 oktober 2016