De werkdag van Johan Vander Beken

Johan Vander Beken (49) is klantenadviseur in het service center van Partena. Klanten die vragen hebben over Partena Ziekenfonds, Dienstencheques en Gezinszorg staat hij telefonisch en per mail te woord. Hij is mee verantwoordelijk voor de commerciële groei van het Ziekenfonds door potentiële klanten te
door
marketing
Leestijd 1 min.

informeren over voordelen en hen dan ook aan te sluiten.

8u30

“Al vijf klanten in de wachtrij dus ik neem meteen de telefoon op.

Elke klant heeft andere vragen en dat maakt het boeiend.”


10u30

“Even wat stoom aflaten. Ik neem snel iets uit

de fruitmand en praat wat bij met een collega.”


12u00

“Na een gezellige lunch met de collega's is het tijd voor onze maandelijkse meeting met het Rainbow team. Daar bespreken we de cijfers van de afgelopen maand.”


13u00

“We spelen vandaag het Partenaworldspel. Op een interactieve manier leren we onze organisatie nog beter kennen. Zo blijven we op de hoogte van het reilen en zeilen binnen Partena.”


13:30

“In de namiddag beantwoord ik vragen van klanten per e-mail.

Om mijn rug minder te belasten, doe ik dit rechtstaand.”


16u30

“M'n werkdag zit erop. Ik spring op de fiets. Na een 15-tal kilometer

fietsen kom ik opgewekt thuis. Dat is de gezonde reflex!”

Dit artikel werd u aangeboden door Metro-partner Partena.