Monki zet in op zelfliefde met nieuwe lingeriecollectie

Foto Monki

Modeketen Monki heeft een nieuwe lingerielijn gelanceerd, en niet zomaar één. De collectie draait om zelfverzekerdheid en zelfliefde. Zo schakelde Monki verschillende volslanke modellen voor de campagne. Mooi, toch?

Het nieuwe assortiment draait volledig om de vrouw zelf en haar imperfecties. Jouw lichaam zou een wit canvas voorstellen die zijn eigen verhaal kan vertellen, volgens Monki. Zelfverzekerdheid komt volgens hen enkel en alleen uit jezelf.



De pas uitgebrachte collectie is in verschillende neutrale of ‘nude’ kleuren verkrijgbaar. Door de texturen en doorschijnende elementen in de lingerie ligt de focus helemaal op jou en jouw lichaam. De keten wil hier zoveel mogelijk aansporen dat vrouwen van zichzelf moeten houden zoals ze zijn.

‘Realistische’ modellen

Monki heeft ‘realistische’ modellen ingeschakeld voor het assortiment met elk hun eigen verhaal over zelfliefde. Zo heeft één van de modellen de huidziekte vitiligo en zijn er ook volslanke vrouwen bij. De campagne is in samenwerking met de Londense fotografe Chloe Sheppard.

Monki in Brussel

Onlangs opende een nieuwe winkel van Monki in Brussel. Daar kregen de eerste twintig vrouwen 40 procent korting op hun aankoop. Verder zijn er ook nog winkels in Gent en Antwerpen.