Haarmaskers en herfstluchtjes: dit zijn de nieuwigheden op de beautymarkt

Unsplash / A. Spratt

Een nieuw seizoen betekent ook een nieuwe lading make-upreleases. Het perfecte excuus om jezelf nog eens in de watten te leggen. Letterlijk en figuurlijk deze keer.

Wrap it up

Wie heeft er tijd om 20 minuten in de douche te wachten tot zijn haarmasker helemaal is ingetrokken? Wij niet, alleszins. Daarom ontwikkelde Ikoo drie haarmaskerwraps, een soort tissue maskers voor je haar. Je wikkelt het masker als een handdoek rond je natte lokken. Terwijl de werkzame stoffen hun ding doen, kan jij je vrij en blij bewegen door het huis. Twintig minuten later spoel je alles uit en klaar is kees.



Ikoo, Thermal Treatmen wrap, 5,99 euro

Daar zit een herfstluchtje aan

Een parfum zegt veel over je persoonlijkheid. Daarom kan het verfrissend zijn om af en toe een nieuw geurtje te proberen. Liefhebbers van mandarijn- en citrusgeuren zijn goed af met de nieuwe Mon Guerlain van het gelijknamige make-upmerk. Mag het iets chiquer en iets stouter? Dan is L’interdit van Givenchy een optie. De luxegeur bevat noten van oranjebloesem, jasmijn en tuberoos. Ideaal voor een avondje op stap.

Mon Guerlain, eau de toilette, 62 euro voor 30 ml
L’Interdit, Givenchy, eau de parfum, 67 euro voor 35 ml