«Employee Centricity: onze medewerkers centraal»

De ICT-markt boomt en bedrijven hebben het steeds lastiger om de juiste werknemers aan te trekken. Ook het bedrijf Realdolmen, dat strategische, tactische en operationele ICT-ondersteuning biedt, werft dit jaar 200 nieuwe werknemers aan. Bernard Ghaye, Recruitment Manager, legt uit waarom je deze kans niet mag laten schieten.
door
marketing
Leestijd 1 min.

1.?Medewerker staat centraal

Realdolmen doet er alles aan om haar medewerkers centraal te stellen. “Geëngageerde medewerkers zorgen voor de beste klantenbeleving en een duurzaam, bruisend Realdolmen. Met deze Employee Centricity visie bieden we een antwoord op de vraag ‘What's in it for me?'. Het is cruciaal dat we in dit verhaal ook rekening houden met de specifieke behoeften van werknemers op verschillende momenten, net vanuit ons respect voor ieders eigenheid.”

2.?Unieke mogelijkheden voor young graduates

Met de acADDemICT Junior Trajecten introduceert Realdolmen een uniek programma voor pas afgestudeerden. De term acADDemICT staat voor een ‘young graduate' die gepassioneerd is door ICT en levenslang wil leren. “Dit jaar werven we maar liefst 100 acADDemICTs aan. Tijdens een intensieve trainingsperiode van drie maanden bereiden we hen voor op het leven van een professionele ICT Consultant.”

3.?Hoger loon dankzij IP reward

Realdolmen was het eerste ICT-bedrijf dat een fiscale ruling met de Federale Overheidsdienst Financiën heeft kunnen afsluiten rond de vergoeding voor auteursrechten van ontwikkelde software en IT-IP (IP = intellectual property). “Deze ruling biedt een hoger nettoloon voor onze medewerkers die IP-software creëren en deels ook voor collega's die deze categorie rechtstreeks ondersteunen.”