Britney Spears schittert in nieuwe campagne van Kenzo

Britney Spears schittert in nieuwe campagne van Kenzo
Instagram / Kenzo

Oh baby, baby! Niemand minder dan Britney Spears is het nieuwe gezicht van het Franse modemerk Kenzo. Al is niet iedereen daar even blij mee. 

Op Instagram zien we Britney Spears vooral verschijnen in mini-jurkjes en andere weinig verhullende outfits, maar toch heeft Kenzo haar gekozen als het nieuwe gezicht voor een modecampagne. Het gaat om ‘La Collection Memento N°2’, die werd gefotografeerd door Peter Lindbergh.

A post shared by KENZO (@kenzo) on



Brit Brit zelf is in de wolken over de nieuwe samenwerking. “Het gaat om een jeugdige collectie”, reageert de 36-jarige zangeres in Vogue. “We hebben veel pret gehad, ook al ben ik het niet gewend om op de set te staan. Normaal gesproken zit ik in de studio. Bovendien droeg ik nogal opvallende kledij. Het voelde raar, maar het resultaat is héél cool.”

Botox

Heel wat fans zijn uiteraard in de wolken dat Britney Spears terug haar plaats in de spotlights opeist, al zijn er toch enkelingen die hun bezorgdheid uiten om de ster. Ze stellen zich vooral vragen bij haar lippen, die precies opgespoten zijn met botox. “Mooie lippen. Hoe heb je ze opgevuld? Met gummy wormpjes (snoepjes, red.)?”, reageert iemand op Twitter. “Rustig met de botox.. Nu lijk je als twee druppels water op Jessica Simpson”, klinkt het nog.