Giftige slang verstopt zich in brooddoos

Giftige slang verstopt zich in brooddoos
Facebook / Snake Catchers Adelaide

Een Australische moeder schrok zich een hoedje toen ze de lunch voor haar kind aan het maken was. In het deksel van de broodtrommel trof ze namelijk een kleine, dodelijke slang aan. Gelukkig konden slangenvangers het reptiel verwijderen.

Toen de moeder de brooddoos van haar kind helemaal had gevuld en wou sluiten, zag ze in het deksel iets vreemd zitten. Het bleek om een kleine bruine slang te gaan die extreem giftig is. Daarop verwittigde ze meteen een slangenvanger die de vrouw van de slang verloste.

Baby



De moeder deed er goed aan om hulp in te roepen, ook al ging het om een babyslang. Die zijn namelijk even giftig als de volwassenen. Het reptiel was waarschijnlijk via de voorraadkast tot in de broodtrommel gekropen en werd ver van het huis vrijgelaten.