De Facto Image Building gaat volop voor groei in 2018

Het communicatiebureau De Facto Image Building wil verder gaan op het elan van 2017 en ook in 2018 verder groeien. Hiervoor gaat het op zoek naar nieuwe krachten voor zowel de digitale, creatieve als sales afdelingen.
door
marketing
Leestijd 2 min.

De Facto Image Building, met kantoren in Deurle, Aalst en Brussel, is al 29 jaar actief in de communicatiewereld en telt 30 medewerkers. Het bureau heeft door de jaren heen een grote expertise opgebouwd in HR communicatie (employer branding en rekruteringscommunicatie), en corporate, brand en digitale communicatie. “We kiezen er bewust voor om communicatieoplossingen aan te bieden aan zowel kleine, middelgrote als grote ondernemingen in de private en publieke sector. Doordat we zo'n brede markt aanspreken en zowel tactische (bv. opmaak van advertenties, flyers, brochures…) als strategische (bv. Employer Value Proposition trajecten, rebrandings…) communicatieoplossingen aanbieden, blijven we groeien,” vertelt Stefaan Van Weverberghe, Sales & Marketing Director. “Dat is ook de reden waarom we op zoek zijn naar nieuwe Defactorianen met een passie voor communicatie. Concreet zoeken we een Digital Marketeer, een WordPress Developer, een DTP'er en een Franstalige Communication Advisor.”

Authentiek, creatief en resultaatgericht

Stefaan en zijn team zijn steeds op zoek naar een goede mix van authenticiteit, creativiteit en resultaatgerichtheid. “We gaan niet enkel voor een mooi plaatje, het verhaal moet ook kloppen én moet het gewenste resultaat opleveren. Pas dan is een communicatiecampagne voor ons geslaagd.” Met die ingesteldheid heeft De Facto Image Building reeds drie HR Excellence Awards in de wacht gesleept voor Best Employer Branding & Communication Company.


Wil jij meebouwen aan het succes van De Facto Image Building? Surf naar www.dfib.net en stel je kandidaat.