Zij werken sinds 2017 bij de Nationale Loterij

In 2017 heeft de Nationale Loterij een 40-tal nieuwe medewerkers aangenomen, die op verschillende locaties in het land aan de slag zijn.
door
marketing
Leestijd 2 min.

Michaël Bassanello,

Media & Touchpoints Management, 39 jaar

Wat doe je precies bij de Nationale Loterij?

“Het is mijn rol om een efficiënte, geoptimaliseerde strategie voor media & touchpoints (bedrijfssite, sociale mediapagina's, e-mailing) te ontwikkelen, die geconcentreerd is rond onze spelers en die aan de ambities en doelstellingen van de Nationale Loterij beantwoordt.”

Hoe verliepen je eerste maanden?

“Ik ben begonnen op 9 oktober en de eerste weken waren heel positief. Het is een leuke uitdaging om te werken voor de Nationale Loterij, want het communicatieaspect is gericht op innovatie. Een ander belangrijk element is dat de Nationale Loterij ondanks zijn grootte (420 medewerkers) een bedrijf op mensenmaat blijft. De afgelopen twee maanden zijn voorbijgevlogen. Da's altijd een goed teken!”


Cindy Laroy,

Regional Office Administration, 41 jaar

Wat doe je bij de Nationale Loterij?

“Ik bied administratieve ondersteuning in het regio­naal kantoor van Gent. Ik sta rechtstreeks in contact met onze 800 verkooppunten van de sector en doe de uitbetaling aan winnaars (tot €25.000). Dagelijks sta ik in contact met onze commerciële en logistieke medewerkers.”

Hoe zijn de eerste maanden verlopen?

“Ik was snel ingewerkt want ik werkte voordien al kort in het regionaal kantoor van Gent. Ik kende dus de meeste collega's en was vertrouwd met een groot deel van het werk. Mede dankzij mijn collega's had ik het gevarieerde takenpakket dan ook snel terug onder de knie.”