Guy Elewaut (Colruyt) Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2017

door
Belga
Leestijd 1 min.

Guy Elewaut, marketingdirecteur bij Colruyt, is verkozen tot Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2017. Aan Franstalige zijde ging de eer naar David Favest van de Brusselse openbaarvervoermaatschappij MIVB. Dat werd woensdagavond bekendgemaakt tijdens de 23ste editie van Marketeer van het Jaar. De prijs wordt uitgereikt door marketingorganisatie BAM, in samenwerking met Trends en Trends-Tendances. De 54-jarige Elewaut is sinds oktober 2015 marketingdirecteur van de winkelformule Colruyt Laagste Prijzen. De vijftiger startte zijn carrière als journalist bij De Tijd om daarna over te stappen naar de communicatiedienst van Delhaize. In 2013 ging hij aan de slag bij Colruyt. De jury was vooral erg te spreken over de campagne die Colruyt sinds september 2016 voert over het lageprijzenbeleid en over de app MyColruyt.

bron: Belga