Knelpuntberoep in de kijker: contact & customer service medewerker

We zien dagelijks customer service medewerkers die passioneel vertellen over hun klantencontacten

Jan Van Damme
Office Manager bij ASAP Call & Customer Service – Antwerpen / Mechelen

“Het is enorm fijn om in een ASAP-kantoor gespecialiseerd in contact & customer service-profielen te werken. Enerzijds omdat we dagelijks customer service medewerkers zien die passioneel vertellen over hun klantencontacten. Anderzijds omdat we zelf ook geweldig toffe klanten hebben, met aandacht voor hun medewerkers. Ze bieden veel interne opleidingen aan en dragen de ‘Enjoy your Job’-filosofie hoog in het vaandel. We weten ook exact wie we zoeken voor welke klant aan de hand van een selectieproces op maat, want het is vandaag de dag een uitdaging om alle contact & customer service-vacatures in te vullen.”

Ik krijg de kans om door te groeien



Ruben Wastyn
Webcare medewerker bij Orange via ASAP

“Ik help de klanten via sociale media. Ik onderzoek het probleem en geef een zo correct mogelijk antwoord. Dat doe ik altijd in mijn eigen naam én ik hanteer mijn eigen schrijfstijl. Zo weet de klant dat hij communiceert met een persoon, en verloopt het gesprek losser. Ik krijg regelmatig dankbare berichtjes en leuke gifs. Als webcare medewerker leer ik het bedrijf bovendien goed kennen, wat mij de kans geeft om door te groeien naar andere departementen. Webcare medewerkers krijgen hiervoor kansen genoeg.”

Wil je ook aan de slag als contact of customer service medewerker,
surf dan asap naar www.asap.be/nl/call en ontdek de vele vacatures.