McDonald’s lanceert de frork, een eetbare vork

McDonald's lanceert de frork
YouTube / McDonald's

Om nieuwe burgers te promoten, lanceert McDonald’s de frork, een eetbare vork. De opvallende uitvinding is vanaf 5 mei te verkrijgen in filialen in de Verenigde Staten.

Iedereen die graag hamburgers eet, weet dat het verorberen van die maaltijd geen sinecure is. Vanaf het moment dat je je tanden in de lekkernij zet, vallen de groenten, inclusief saus, uit de broodjes. Om dat probleem uit de wereld te helpen, lanceert McDonald’s de frork. Deze nieuwigheid is eigenlijk niets meer dan een vork met frieten.



Het smakelijke eetgerei werd in het leven geroepen door de Amerikaanse fastfoodketen om nieuwe hamburgers te promoten in de Verenigde Staten. Het gaat daarbij om broodjes met smaken als Pico Guacamole, Sweet BBQ Bacon en Maple Bacon Dijon.

Om uit te leggen hoe je het bijzondere bestek moet gebruiken, kwam McDonald’s ook op de proppen met een hilarisch filmpje. Met succes, want op YouTube is de video al meer dan 570.000 keer bekeken.

Twitter

Ook al gaat het om een promotiestunt, op Twitter is de frork al snel het mikpunt van spot geworden.