Geniale datingapp belooft kwaliteit en geen kwantiteit

Flickr / b_earth_photos

Binnenkort is het Valentijn. Zij die nog geen date hebben, kunnen best het voorbeeld van Shed Simove volgen. Hij ontwikkelde zijn eigen datingapp.

De mannen die datingapp Tinder gebruiken, weten dat ze niet de enige man zijn die op zoek is naar een vrouw. Ondernemer/auteur/productontwikkelaar/gastspreker Shed Simove pakte het probleem op een ingenieuze manier aan. Hij creërde zijn eigen datingapp met als slogan: “Kwaliteit, geen kwantiteit”. Daarmee promoot hij zichzelf, want hij is de enige beschikbare man op de app om te daten met vrouwen.

De stunt leverde de 45-jarige al meer dan honderd matches op. De mannen die de app willen gebruiken om te matchen met Shed krijgen deze boodschap: “Sorry, Shed is momenteel heteroseksueel.”

Het is niet de eerste stunt van Simove. Hij schreef eerder al het boek ‘Waar elke man aan denkt afgezien van seks’. Het bevat tweehonderd lege pagina’s. Een ander boek dat hij schreef, heet ‘Vijftig tinten grijs’. Het bestaat uit tweehonderd grijze pagina’s, maar om de vier pagina’s wordt de tint donkerder.