Grandma goals: 88-jarige oma is gezicht van hip make-up-merk

Elke maand kiest make-up-merk Urban Decay een muze die de nieuwste producten mag promoten. Die eer is nu te beurt gevallen aan een wel heel extravagante oma.
door
Ruth
Leestijd 1 min.

Helen Ruth Elam Van Winkle, op Instagram actief als Baddie Winkle, maakte op haar 85ste furore nadat haar kleindochter besloot de outfits van haar oma te delen op Twitter. Daar werd zo goed op gereageerd dat ze besloot om een Instagrampagina op te richten gewijd aan haar prettig gestoorde oma. Het account van Baddie Winkle (“Stealing your man since 1928”) heeft 2,6 miljoen volgers.

 

A photo posted by badddiiie (@baddiewinkle) on

 

In de campagnevideo van Urban Decay vertelt ze over haar voorliefde voor felle kleuren. “Kleurrijke kleding inspireert me." Ook zegt ze dat ze zich elke dag opmaakt en de deur niet uitgaat zonder oogschaduw, lippenstift en nagellak.

 

 

Baddie schittert bovendien in 'Life Goes On', de nieuwste videoclip van de Amerikaanse zangeres Fergie. Over laatbloeiers gesproken.

 

A video posted by badddiiie (@baddiewinkle) on