Huiskat krijgt de volle laag nadat vader per ongeluk spacecake eet

Nadat zijn kinderen de wagen gebruikt hadden, vond Michael Gollehon een aantal brownies toen hij de boodschappen uitlaadde. Wat op het eerste zicht een leuke vondst was, zou later slecht uitvallen. 

Wat de 53-jarige vader niet besefte, was dat er marihuana in de brownies zat. Michael at dus doodleuk vier stuks terwijl hij televisie keek met zijn echtgenote. Na een tijdje begon hij zich echter zeer slecht te voelen. Zijn vrouw probeerde de kinderen te bellen om te vragen wat er in de gebakjes zat, maar die waren niet bereikbaar.

Er zat niet anders op dan een ambulance te bellen. Toen de ambulanciers ter plaatse kwamen, leek alles lichamelijk in orde. De man vertoonde wel vreemd gedraag. Zo kroop hij over de vloer, was hij constant aan het schelden en noemde hij de kat een ‘bitch’. Michael weigerde naar het ziekenhuis te gaan, waarna de ambulanciers hem in zijn bed legden.

De politie kwam nog ter plaatse voor een onderzoek naar de accidentele overdosis. Terwijl de agenten in het huis waren, kwam een van de kinderen thuis. Volgens het politieverslag bevestigde hij dat de brownies hoogstwaarschijnlijk marihuana bevatten. Hoewel cannabis niet legaal is in de staat Nebraska, worden mensen die betrapt worden met kleine zwaar bestraft.