Werken bij Sibelga: “Het is een groot bedrijf, maar toch voelt het als een hechte familie.”

Wie?     Malika Abaloul
Leeftijd?     33 jaar
Studies?    Boekhouding en Informatica
Functie?     Supervisor bij de Klantendienst
Bedrijf?    Sibelga

Waarom koos je voor Sibelga?



“De jobinhoud, ik hou van menselijke contacten. Sibelga doet er trouwens alles aan zodat haar werknemers zich goed voelen in het bedrijf.”

Wat houdt je job precies in?

“De taak van de Klantendienst is drievoudig: verhuizingen, werkzaamheden en facturatie. Nieuwe collega’s beginnen hier met het beantwoorden van klanten die verhuizen. Hebben ze dit onder de knie, dan volgen werkzaamheden en facturatie. Die specialisaties hangen uiteraard nauw samen met je eigen aanleg en voorkeur. Als ‘polyvalent’ medewerkster beheers ik de 3 domeinen. En dat heeft deuren geopend. Zo kon ik in 2008 doorstromen naar de functie Adjunct Supervisor bij de Klantendienst. En sinds vorig jaar ben ik supervisor.”

Wat motiveert je elke dag weer?

“Ik hou van het contact met de klanten en de variatie in mijn werk. Iedere dag is anders. ’s Ochtends weet ik nooit hoe de werkdag zal verlopen. Eerst dacht ik dat de naam Sibelga wel mooi zou staan op mijn cv. Gaandeweg ontdekte ik de kansen die het bedrijf me te bieden had. Sibelga is een groot bedrijf, maar toch voelt het als een hechte familie.”

 

Sibelga_logo_web
Deze testimonial wordt u aangeboden door onze partner Sibelga.