Metro lanceert mobiele site

 

facebook_header

Op dinsdag 28 januari lanceert Metro zijn gloednieuwe mobiele site Metrotime.be, met Media Markt en Veritas als lanceringspartners.

Elke morgen lezen bijna een miljoen jonge mensen de krant Metro, vaak doen ze dat op weg naar het werk.  Nu kunnen ze ook de rest van de dag geïnformeerd blijven dankzij Metrotime.be op hun smartphone of tablet.

De Metroredactie werd voor dit mobiele luik uitgebreid met een gedreven team van webredacteurs. Zij brengen een mix van nieuws en entertainment.  De leukste virale video’s, de nieuwste trends, de berichten die je moet gelezen hebben, op Metrotime.be staat het allemaal. En de surfers kunnen met een eenvoudige druk op de knop al hun favoriete artikels op de site via Facebook en Twitter delen met hun vrienden.

De vertrouwde rubriek Kiss & Ride in Metro krijgt een digitale evenknie op de site met Kiss and Tweet. Wie een bericht de wereld in wil sturen kan dit nu via Twitter of Instagram met de hashtag #kissandtweet.  Alle tweets en foto’s verschijnen in een live feed op de site.

Werkzoekenden kunnen op hun beurt de talrijke vacatures doorpluizen op de jobpagina van de site.

Het ontwikkelen van de iPad- en Androidapplicatie vorig jaar was een eerste belangrijke fase in de ontplooiing van de mobiele strategie van Metro die nu ten volle wordt verdergezet met de lancering van de mobiele site.

Metro benadrukt hiermee zijn blijvende focus op het informeren en entertainen van people on the move op elk moment van de dag.

Adverteerders kunnen opteren voor interessante partnerships die een structurele aanwezigheid online en in print garanderen.

Ontdek het nu op Metrotime.be