Amerikaan rent brandend huis binnen om zijn Xbox te redden

Een Amerikaan uit Kansas werd midden in de nacht wakker toen zijn huis in vuur en vlam stond. De man kon zich net op tijd naar buiten begeven voor de vlammen hem insloten. Maar toen hij veilig buiten stond, besefte hij dat hij iets belangrijk vergeten was.

De man rende zijn huis terug in en riskeerde zijn eigen leven voor zijn meest dierbare bezit.   Het was geen erfstuk of een dierbaar huisdier misschien. Neen, de man zette zijn leven op het spel voor zijn Xbox.



De gamer wist zichzelf nog net te redden voor zijn huis volledig uitgebrand was. Hij liep enkel een rookvergiftiging op. Het vuur richtte voor bijna €60.000 schade aan, maar zijn Xbox verkeert gelukkig nog in uitstekende staat.