Op bootcamp met de Young Grads

Bij Telenet voelt Nina Ramon (25) elke dag de hartslag van innovatie. Tweeënhalf jaar geleden startte ze als Young Grad en doorliep ze het hele programma. Op die manier mocht de piepjonge marketeer haar idee zelfs aan topman John Porter presenteren.
door
marketing
Leestijd 1 min.

Wat hield je job in als Young Grad?

Het Young Graduates-programma is speciaal ontwikkeld voor pas afgestudeerden. Op twee jaar tijd doorliep ik drie verschillende functies. Aan het einde van het traject koos ik in samenspraak met de managers welke richting ik uit wou binnen Telenet.

Welke jobs heb je gedaan?

Om de zes à negen maanden wisselden de Young Grads van job binnen het Marketing departement. Mijn collega's wisten vrij snel welke richting ze uit wilden. Ik koos ervoor om van meerdere afdelingen te proeven (retentie, social en digital). Uiteindelijk ben ik bij entertainment beland, als productmanager van Play.

Wat vond je het boeiendst?

Samen met alle starters volgde ik elke twee maand een nieuwe bootcamp. Zo ontwikkelden we tijdens de innovatie-tweedaagse een eigen idee. Het meest bijzondere was wellicht mijn eindproject rond gaming. Die eindpresentatie mocht ik zelfs voor het management geven. Top!

Zou je het iedereen aanraden?

Je wordt erin gegooid, maar niet aan je lot overgelaten. Collega's en leidinggevenden staan altijd voor je klaar. En elke dag beleef je nieuwe uitdagingen. Eén ding is zeker: bij Telenet zal je je niet vervelen.

Dit artikel wordt u aangeboden door onze partner Telenet