Vijf ronkende releases in de mode- en beautywereld

In de mode- en beautywereld steken merken elkaar voortdurend de loef af met nieuwe producten, verrassende samenwerkingen en opvallende veranderingen. Een overzicht van de leukste nieuwtjes.
door
Mare
Leestijd 1 min.

Adidas X Kanye West

Snapchat Kendall Jenner

De Yeezy-sneakers die Kanye West voor Adidas ontwierp waren al een doorslaand succes en de kans is groot dat dat niet anders zal zijn voor deze schoen. Veel ontwerpwerk kwam er deze keer echter niet aan te pas, want het model is voor 99% gebaseerd op de bestaande Powerphase-sneaker. Het enige verschil? Op deze schoen prijkt het woord ‘Calabasas' in gouden borduursel. De release wordt verwacht in de loop van deze lente en volgens de geruchten is ie al te verkrijgen voor 110 euro.

 

 

Nike personaliseert de VaporMax

Dit jaar viert Nike de 30ste verjaardag van de Air Max met een reeks acties. Zo kan je deze dinsdag, 26 maart, gedurende één dag je eigen Nike VaporMax samenstellen. Uiteraard kan je zelf de kleur en het materiaal van de schoen kiezen, maar het is ook mogelijk om bijvoorbeeld zelf een emoji toe te voegen op de achterkant van de schoen. Doe eens gek! De actie loopt via Nike.com.

Beauty by Bershka

De budgetketen Bershka komt met iets nieuws op de proppen: een eigen beautylijn, beauty by Bershka. Voor de lancering van de lijn sloeg de modeketen de handen in elkaar met muzikanten, die elk een eigen signature look aangemeten kregen om de mogelijkheden van de beautyproducten in de verf te zetten. Vanaf 30 maart ligt de volledige collectie in de winkels.

Wonderborstel

Instagram / Clarisonic

Clarisonic staat al bekend om z'n praktische reinigingsborstels en breidt nu een vervolg aan dat gamma. Het merk heeft namelijk een borstel ontwikkeld waarmee je je foundation snel, efficiënt en zuinig kunt aanbrengen. Het enige nadeel? Het toestel is enkel te gebruiken met vloeibare producten, zoals een primer, een foundation of een concealer. Het nieuwe opzetstukje is verkrijgbaar vanaf 30 maart voor 32 euro.

Komono X Colette

Ook de Parijse concept store Colette heeft dit jaar wat te vieren. Om het twintigjarig bestaan van dit hippe merk in de verf te zetten, gaat het in zee met het Belgische accessoirelabel Komono. Het resultaat is een strak zwart horloge, dat afgewerkt is met typische Colette-blauwe accenten. Voor 200 euro haal je een exemplaar in huis.