De werkdag van Johan Vander Beken

Johan Vander Beken (49) is klantenadviseur in het service center van Partena. Klanten die vragen hebben over Partena Ziekenfonds, Dienstencheques en Gezinszorg staat hij telefonisch en per mail te woord. Hij is mee verantwoordelijk voor de commerciële groei van het Ziekenfonds door potentiële klanten te informeren over voordelen en hen dan ook aan te sluiten.

werkdag_zittenkoptelefoon

8u30
“Al vijf klanten in de wachtrij dus ik neem meteen de telefoon op.
Elke klant heeft andere vragen en dat maakt het boeiend.”


werkdag_chitchat

10u30
“Even wat stoom aflaten. Ik neem snel iets uit
de fruitmand en praat wat bij met een collega.”


werkdag_vergadering

12u00
“Na een gezellige lunch met de collega’s is het tijd voor onze maandelijkse meeting met het Rainbow team. Daar bespreken we de cijfers van de afgelopen maand.”


werkdag_spel13u00
“We spelen vandaag het Partenaworldspel. Op een interactieve manier leren we onze organisatie nog beter kennen. Zo blijven we op de hoogte van het reilen en zeilen binnen Partena.”


werkdag_rechtstaan

13:30
“In de namiddag beantwoord ik vragen van klanten per e-mail.
Om mijn rug minder te belasten, doe ik dit rechtstaand.”


werkdag_fiets

16u30
“M’n werkdag zit erop. Ik spring op de fiets. Na een 15-tal kilometer
fietsen kom ik opgewekt thuis. Dat is de gezonde reflex!”

Dit artikel werd u aangeboden door Metro-partner Partena.

 

 

 

 

DELEN