Zoektocht naar vakantieliefde blijkt reclamestunt

Een jonge française is er in geslaagd de hele wereld voor de gek te houden. Via een video op Facebook ging ze in Australië op zoek naar haar verdwenen vakantieliefde, tevens de vader van haar ongeboren kind. Nu blijkt het om een marketingstunt te gaan. Het filmpje ging in geen tijd viraal en lokte heel wat reacties uit. 
door
Liesbeth
Leestijd 1 min.

Natalie Amyot is zwanger, maar weet niet meer van wie. Op een vakantie in Australië beleefde de Franse brunette een avontuurtje met een "heel schattige jongen", maar op de terugweg verloor ze haar telefoon en daarmee al zijn contactgegevens. Nu zoekt ze hem via sociale media.

Dat is het verhaal dat gisteren werd op gepikt door media van over de hele wereld. Vandaag blijkt dat het allemaal opgezet spel was. De vrouw heet helemaal niet Natalie Amyot, maar Alizée Michel. Zij werd in de arm genomen door Andy Sellar, de chef van het mediabedrijf Sunny Coast Social Media in Mooloolaba. Samen wilden ze met deze opmerkelijke stunt zijn mediabedrijf en de Australische badplaats Mooloolaba op de kaart zetten.